torsdag 1 juli 2010

8:a veckor

Nu är jag 8:a veckor gammal. Tiden går verkligen fort.
Jag och mamma har varit hemma idag. Badat, ätit och sånt där vanligt.
Mamma placerade mig på ett stort täcke och en handduk innan badet. Där kunde jag ligga naken och sprattla av mig. Skönt att få vädra hela kroppen.

Det ringde på dörren när mamma pratade i telefon med moster. Moster trodde att det var mormor som kom på besök så mamma öppnade i trosor och en halvöppen amnings-BH. Det var inte mormor utan en farbror som skulle byta lås. Mamma verkade inte bry sig så mycket, men farbrorn blev så konstigt tyst.

Nu när inte mina syskon är hemma så hjälper jag till att mata marsvinen. Vi var på promenad ikväll och då plockade vi även gräs till dem. De hälsar till sin matte och sina hussar.

1 kommentar:

  1. ååå sååå sööött mio hoppas du har det bra mys mycket med marsvinen från mig jag älskar dom och dig också så klart ta en extra titt på molly det var nåt konstigt med henne sen vi åkte är du snäll!!XDXDXD<3<3<3

    SvaraRadera