lördag 24 juli 2010

Händer

Dagen började med ett bad ihop med mamma. Jag sparkade som en tok och ju mer jag sparkade desto mer skvätte det. De andra i familjen tyckte att det var minst lika roligt som jag gjorde.
Efteråt så fick jag på mig en body som jag fick av Lotta. Visst är den fin!

Annars har dagen varit lugn. Vi har bara varit hemma och tagit det lugnt. Farbror Krille har varit här hela dagen och hälsat på och nu sitter han och pappa och leker med varsin dator.

Pappa har busat en del med mig idag. ”Det kom en liten mus som säger kille-kille-kille-kill” säger han samtidigt som hans fingrar kittlar mig från midjan och ända upp i armhålorna. En ganska rolig lek tycker jag. Även om jag skulle tröttna så skrattar jag ändå för jag är fruktansvärt kittlig.

Nu har jag blivit väldigt duktig på att hålla upp mitt huvud och blir jag buren så klamrar jag mig fast på ett helt annat sätt. Har även upptäckt att jag har två händer som är spännande att titta på. Nu ska jag bara komma på vad man ska använda de till.

1 kommentar: