måndag 19 juli 2010

Min första, stora utflykt

Idag har jag varit på min första långutflykt, nämligen till Borås djurpark. Jag sov hela vägen dit så det var inte så jobbigt. Sedan har jag mestadels legat i min vagn och kikat och sovit om vartannat. Ibland har mamma burit på mig så att jag har fått se djur. Jag såg bl a en jättestor elefant som jag tyckte var intressant. Mamma och Emma har tagit massa fina bilder på de flesta djuren.
Jag sov nästan hela vägen hem också och vaknade inte innan vi var i Varberg. Då var jag ledsen och magen hungrade efter mat. När vi äntligen kom hem så log jag igen. Det var skönt och då vet jag att det inte dröjer länge innan det är matdags.

2 kommentarer:

  1. Nu har du stt olika sorters djur. Lite svårt att komma ihåg alla, men du lär dig efterhand.
    mm

    SvaraRadera
  2. det var väl kul mio jag älskar när du är med det blir så roligt då puss och kram emma

    SvaraRadera