söndag 25 juli 2010

Snart dop

Det blev ett besök till mormor och morfar idag också. En ganska kall och regnig dag, men det gjorde inte så mycket för jag fick minsann bada i alla fall. Badbaljan som mormor köpt till mig var stor, fast sträckte jag ut mig så mycket jag kunde var det precis att jag fick plats.

De vuxna planerade lite till mitt dop, vad som behöver göras osv. De ska bl a låna stolar från mormors gamla jobb för de stolarna som mormor har hos sig kan man nog inte lita på. Jag vill ju inte att mina gäster ska skada sig.
Mamma hade fixat i ordning ett papper med sångtexter mm så att alla kan sjunga med. Jag tror att de har det mesta under kontroll… nu är det bara vädret eller getingar som kan ställa till det.

2 kommentarer:

  1. haha vad lång du är mio.en stor kille.Kram emma

    SvaraRadera
  2. Här är det blått och vått.

    SvaraRadera