torsdag 8 juli 2010

Träffat prästen

Idag har vi varit hos mormor och morfar. Malin (prästen) som ska döpa mig kom dit och gick igenom hur det ska gå till. Det ska bli så spännande!
Efter dopplaneringen började det regna och vi gick in i uterummet. Det var mysigt för det smattrade på taket och det tyckte jag lät så roligt.

Jag har funderat lite på vad jag önskar mig för jag har hört att släkt och vänner vill ge mig presenter. Jag önskar mig sådant som jag kan ha nytta och glädje av och inga jättedyra grejer. Annat som uppskattas är t ex presentkort, pengar, leksaker, kläder (storlek 74 och uppåt). Självklart blir jag glad vad jag än får… bara det att det kommer så många gäster som det gör är en jättefin present för mig.

MER BILDER

1 kommentar:

  1. Det var ett fint foto på dig och de andra.
    Du tyckte nog att det var roligt att träffa Malin. Vi andra gjorde det i alla fall. Ser fram emot ditt dop. B

    SvaraRadera