söndag 11 juli 2010

Veddige

Vaknade imorse och var alldeles svettig. Jag hade somnat på mammas mage så hon var lika varm hon. Dagen började med ett härligt bad, men efter bara en liten stund så var jag varm igen. Det var så varmt så att jag somnade mitt under ett träningspass.

På eftermiddagen åkte vi till Veddige till en annan stor affär. Jag handlade en sådan där bra body med halvlånga ben. De är lite svalare än shorts och något litet tyg måste man ha på benen när man sitter i bilstolen.

Sedan hälsade vi på hos farmor, Micke och Niklas. Det var första gången jag hälsade på där.
Vi satt ute på balkongen en stund där det fläktade skönt. Jag somnade nog för vips så var vi inne på Hajen. Nu ska jag snart få kvällsmat framför fotbollen som jag inte bryr mig så mycket om än.

MER BILDER

1 kommentar:

  1. Det är bra med alla dina sovstunder. DÅ HINNER KROPPEN MED ATT VÄXA.
    Skönt att kunna sova i denna värmen. Hoppas du dricker bra, det ska man göra när det är varmt och man svettas.
    mm

    SvaraRadera