torsdag 12 augusti 2010

Bortlämnad

Ikväll var vi hemma sent. Jag har blivit passad av moster och mormor undertiden min familj och morfar var och roade sig på Vallarna. Skönt att slippa vara med där i ösregnet. Jag hade det varmt, lugnt och mysigt i uterummet och sov nästan hela tiden.
Första gången som jag var utan både mamma och pappa, men det gick ju galant.
Mamma tyckte dock att det var lite jobbigt att lämna bort mig, men hon är ju som hon är.

I eftermiddags fick jag äntligen se syrran på hästryggen. Hon var jätteduktig och jag var stolt över henne.
I stallet fanns en liten häst som var alldeles lagom till mig. Den fick jag såklart prova.

2 kommentarer:

  1. Va bra att mamma fick se att det gick jätte bra så kan hon kanske tänka sig att "låna ut" dig fler gånger :):)

    SvaraRadera
  2. Hälsa din mamma att hon ska lägga ut den här fina bilden på dig och den lilla hästen på Varbergs ridskolas vänner på Facebook.
    En underbar bild på dig Mio.
    Kramar om dig. Längtar tills jag får träffa dig och din mamma igen =)
    <3 Lotta

    SvaraRadera