måndag 23 augusti 2010

Lekt och badat

Inatt har jag grejat och haft mig. Jag vaknade 4:45 och var alldeles klarvaken. Mamma fick snällt kämpa sig upp och försöka få mig trött igen. Hon lyckades inte särskilt bra skulle jag våga påstå.

Dagen har varit annorlunda. Mina syskon har börjat skolan igen och pappa har börjat jobba efter sin semester. Tiden går riktigt fort. Det måste den göra för jag har redan hunnit bli 3 månader och 17 dagar.

Har roat mig med att leka en hel del under dagen. Har fått låna en bok av min kusin Mi som jag tycker är ganska spännande. Den har fina bilder och vackra färger som jag har beundrat.
Jag har även övat på att låta högt. Jag fullkomligt tok-skrattar. Det är så roligt när man har kommit på hur man ska göra.

Ikväll passade jag på att bekanta mig med Anki, Pytte och Pippi. Det är mina 3 badankor som jag fått av farmor. Dessa lekte vi med när jag badade ihop med mamma. Sebastian passade på att ta kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar