torsdag 26 augusti 2010

Passad av mormor

Jag vaknade tidigt imorse, men efter lite käk så kunde både jag och mamma somna om. Nästa gång vaknade jag av väckarklockan och strax därpå kom mormor hit.
Mamma åkte iväg på sin ridning och mormor passade alltså mig undertiden. Jag försökte vara så snäll jag kunde och jag tror att det gick ganska bra.
Sedan myste jag och mamma framför TV:n och så passade jag på att sova en stund också.

I eftermiddags blev jag inpackad i bilen och vi åkte till det där stora stället med alla hästarna. Jag och mamma satt på läktaren medan Emma red. Jag var duktig hela tiden och det var Emma också.

Ikväll blev det storhandling på Hajen och innan det så passade jag på att lämna ut några tackkort. De kom idag med posten och de var så fina. Det var jobbigt att dela ut så jag somnade ganska snabbt.
De som jag inte har delat ut idag får jag skicka med posten eller lämna över vid ett senare tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar