fredag 10 september 2010

Riddare i munnen

Nu är det äntligen helg. Gillar när hela familjen är tillsammans oavsett om vi hittar på något eller om vi bara tar det lugnt.
Mamma har varit tråkig idag och har fortsatt med sin städning. Dammsugarn är i alla fall spännande för den låter så roligt.

Jag har gnällt en hel del, men det kliar så rysligt i tandköttet.
Allt som jag får tag på ska in i munnen. Mina riddare som hänger i gymmet har jag tuggat flitigt på, men drar jag för mycket i dem så sticker de iväg för de hänger i en fjädrande båge. Det är frustrerande och jag blir riktigt sur på dem.

Tro det eller ej så har jag inte blivit fotograferad en enda gång på hela dagen. Men mamma har ju massa andra foton som hon kan hitta på grejer med. Här har hon klippt ihop bilder från dess att jag föddes tills nu så att man kan se hur jag har förändrat mig.

1 kommentar:

  1. Liten mysig baby blir större, glad och gladare.
    Du börjar bli en fin liten kille, som vet vad han vill.

    SvaraRadera