onsdag 1 september 2010

Träffat Gustav

Idag vaknade jag kl 6 och sedan ville jag inte somna om. När jag fick sparkat upp mamma så blev det utflykt till min stora glädje. Vi tog bussen ner till stan där mamma uträttade några ärenden. Jag fick även träffa Eva en stund.
Mamma har utfört några konstiga danser idag. Viftat med händerna, skuttat runt som en tok och ropat något med getingar. Det såg roligt ut.

Sedan blev det lång promenad hem till Monica, Henke och Gustav. ÄNTLIGEN fick jag träffa min efterlängtade vän. Han var liten och söt. Mamma tyckte helt plötsligt att jag var väldigt stor.
Han fick en leksaksbil av mig och ett fotoalbum av familjen. Hoppas att jag träffar honom snart igen.

Vi promenerade hem också, så det blev mycket frisk luft idag.

1 kommentar:

  1. Visst växer du och blir stor och snart är du ännu större!!!

    SvaraRadera