lördag 6 november 2010

Ett halvår

Idag är en lite speciell dag för jag fyller nämligen ett halvår. Mamma tog ett Ballerinakex och stoppade ner ett halvt ljus i. Min gröt blev serverad i mitt finporslin som jag fick av Monica och Henke och så fick jag god fruktpuré.

Sedan sov jag en stund efter frukost och sedan blev det bad. Man måste ju vara ren och dofta gott när man ska på kalas.
Efter det så var det mat igen och sedan sov jag middag.

Vid 17-tiden brukar jag bli trött och grinig, men idag blev jag istället inpackad i bilen som tog oss ner till morbror, moster och kussarna.

Det var roligt att hälsa på.
Jag fick presenter, en Björne-nalle-väska som Simon har haft. I den kan man ha lite smågrejer och så är den väldigt söt. Jag fick även två stora grodor som man kan använda som kuddar.
När mamma var ca 17 år yngre sydde hon en måne till Andreas. Den fick jag också ta över. Roligt med sådana grejer.

Mormor och morfar kom också dit så jag har träffat många människor som jag tycker om.
Familjen stannade länge men det gjorde inte så mycket. Jag fick sova i moster och morbrors säng.

MER BILDER

1 kommentar:

  1. Vilken fin klocka morbror har.
    Vilken gosig nalle du fick vila bredvid.

    SvaraRadera