torsdag 11 november 2010

Ett skratt förlänger livet

Förmiddagen tillbringade jag med mormor. Hon försökte lura mamma att jag hade varit gnällig hela tiden, men det gick inte mamma på. Jag som är så glad och snäll mestadels hela tiden.

Efter kvällsmaten fick jag prova en ny dessert för blåbären har jag ätit upp. Denna gången var det något gult på skeden. Jag såg lite skeptisk ut men när jag hade smakat lite ville jag bara ha mer och mer tills skålen var tom. Detta gula var mangopuré och det ska jag få imorgon också.

Annars har det inte hänt så mycket… jag har skrattat och varit glad nästan hela dagen.

2 kommentarer:

  1. Det måste vara något väldigt roligt du sett. Kanske någon som viftat på öronen eller näsborrarna, ja, vad vet jag men skrattade gjorde du.

    SvaraRadera
  2. Åhh mangopurén är min favorit. Kan du inte bjuda mig på det någon dag ;)
    Längtar efter lite Mio-mys <3
    Kram Lotta

    SvaraRadera