tisdag 23 november 2010

Under en filt...

Nu är det full rulle på lilla mig. Rulle passar ganska bra faktiskt, för det är jag väldigt bra på… att rulla alltså.
Jag snurrar runt som en tok och utforskar allt som går att utforska. Idag hittade jag min leksaksback som ser ut som en bil och hjulen var väldigt intressanta. Mamma tyckte inte att det var fullt lika spännande så efter ett tag täckte hon över leksaksbacken med en pläd. Tio sekunder senare hade jag tagit tag i pläden och sedan rullade jag några varv… vips så hamnade jag under filten och mamma var såklart framme med kameran.

I eftermiddags har vi adventspyntat så det börjar bli lite mysigt här nu. Gillar att det finns så många lampor att titta på.
Mormor var här en stund och lite senare fanns hon även inuti telefonen. Jag blev helt till mig, men det hjälpte inte hur mycket jag försökte… hon ville inte komma ut. Mormor är allt bra "lurig" hon.
Jaja… jag får snacka mer med henne nästa gång hon kommer på besök istället.

1 kommentar:

  1. Nu har du mycket att upptäcka. Dra ner dukar och täcken, rycka i sladdar och sånt som ligger på golvet.
    Det är klart att du gärna hade undersökt telefonen också. Tänk om mormor hade suttit där inne!

    SvaraRadera