söndag 13 februari 2011

Besök i Åkulla mm

Imorse fick mamma bädda rent i min säng. Första gången som inte blöjan räckte till. Men eftersom jag stod upp så hade det gått ganska bra i alla fall, fast mina ben behövde saneras.

Vi hälsade på hos mormor och morfar. Mormor var hemma tills efter middagen och sedan var det bara vi och morfar.
Min kanin som heter just ”Kanin” fick vara med idag. Jag älskar att krama den och äta på den. Den är så mjuk och gosig.
Jag, morfar, mamma och Sebastian gick på promenad i det ganska kalla, men soliga vädret. Sedan gick jag och morfar en promenad inomhus också.

Jag undersökte mormor och morfars spis… nu börjar armarna bli väldigt långa!
Jag passade på att pussla också. Mitt i pusslandet kommer jag på att jag ska göra något annat och vips åker pusselbiten in i munnen samtidigt som jag kryper iväg. Jag ser nästan ut som en liten hund.

Träningen fortsatte här hemma. Vilken tur att jag har en stol som jag kan vila i när jag blir trött. Jag fick sitta där (under bevakning) och titta på Händige Manny en stund.

Ikväll matade Emma mig. Det finns ett filmklipp längre ner i ett annat inlägg som är ganska sött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar