söndag 20 februari 2011

Grattat Philip

Idag har vi inte mått så bra. Jag har haft hosta, mamma har haft ont i magen och Emma har känt sig konstig.

Till vår stora besvikelse missade vi sista babysimmet. Sista gången med Alvin dessutom. Men, vi får se till att åka och bada ihop i alla fall.

I eftermiddags var det kalas för kusin Philip. Han fyllde igår men kalaset var idag.
Vi var i stort sett bara där och vände, men vi var där i alla fall och det är det som räknas.

Så fort vi kommit hem gick mamma och lade sig. Sedan sov hon till 22.45.
Tur att pappa och mina bröder mådde bra så att de kunde ta hand om mig.

Jag och min kusin Philip... tänk när jag blir lika lång och stilig som honom

1 kommentar:

  1. Stackars lilla mamma och lilla dig. Du var ju inte heller riktigt bra. Hur är det med hostan idag.
    Hoppas på en varm och skön sommar så du får bada mycket då i stället.

    SvaraRadera