torsdag 10 mars 2011

Träffat Ola-Conny

Förmiddagen tillbringade jag ihop med mormor. När mamma kom hem så vaknade jag och sedan var det middag.

I eftermiddags åkte jag, mormor, mamma och Sebastian till Gekås. Jag fick tvättlappar, en pyjamas, bilnycklar som låter och blinkar, tvål, nappar och lite annat.
Det är bra när man har med sig mig i en affär för man kan inte komma ifrån varandra. Jag hörs på ca 2 km när jag sjunger, ropar och skrattar. Det var bara för mormor att följa ljuden så hittade hon mamma.

Innan vi åkte hem så träffade jag en rolig filur. Han heter Ola-Conny. Så nu har jag träffat min första kändis också…

2 kommentarer:

  1. hihi vad roligt Mio..hoppas att han var snäll mot dig! Sötnos som du är :)

    SvaraRadera
  2. Så spännande. Han kanske anlitar dig vid nästa tagning. Du har ju en stark och bra röst. Så kan du plira med ögonen och så har du ett underbart leende. VARFÖR INTE BLI "FILMSTJÄRNA"?

    SvaraRadera