fredag 13 maj 2011

Grillfest


Ikväll har jag varit uppe länge. Vi har nämligen haft grillfest för Sebastian. Vi kidnappade honom, satte ögonbindel och körde ut till mormor och morfar. Där fick han paketjaktsrunda och sedan kom det gäster… Helen, Janne, Mi, Marie, Magnus, Amanda, morbror, moster, Andreas, Philip, Simon och vovven.
Jag åt nästan en hel korv (som faster gav mig) + en halv tallrik gröt. Det var smaskens med korv
Det var lite kallt och efter en stund kom regnet. Tur att mormor och morfar har ett bra hus som var varmt och skönt.

Jag var vaken hela vägen hem och somnade gott efter en stund när vi kommit hem (ca 21.00). Visst är jag duktig!?

Jag var duktig innan idag också. Jag åt nästan all min middag själv utan att kladda och greja. Likadant med mellanmålet. Lite kladd får man räkna med, det hör liksom till… (filmklipp under detta inlägg)

1 kommentar:

  1. Alltid roligt att träffas. Nästa gång hoppas jag det är lite varmare så vi slipper frysa.

    SvaraRadera