torsdag 19 maj 2011

Tjejtjusare


Igår kväll efter BVC var vi och grattade gammelmorfar Roland som fyllde år. Vi var bara där en kort stund för klockan hann bli ganska mycket.
Jag var gnällig nästan hela kvällen, det berodde nog på vaccinet som jag fick.

Idag har jag mått lite bättre och varit lite gladare. Mormor och jag busade ihop på morgonen… sedan tog vi en promenad till affären när mamma kommit hem. Det blev middag för 3 idag igen.
Sedan busade jag med mamma till dess att syskonen kom hem och då gick vi till lekplatsen.
Det var superkul där idag och jag träffade nya kompisar. En kille som fick låna min fina grävskopa och en tjej som var söt som socker. Henne traskade jag glatt fram till, stannar en halvmeter framför, drar upp tröjan, visar stolt min mage och ler mitt charmigaste leende.
Alla tyckte att det såg roligt ut, men har man en söt mage så måste man ju visa den. Mamma tror att jag kommer att bli en riktig tjejtjusare.

Vi var ute i över en timma… gungade, lekte med hinkar, spadar, krattor och bilar. Tänk så roligt man kan ha om man har någon att leka med.

2 kommentarer:

  1. Du är mysig som vanligt.
    Det är bra att det är soligt och fint väder ibland så du kan vara ute och rasta av dig.

    SvaraRadera
  2. Hur mår min lilla tjejtjusare idag? Saknar honom!

    SvaraRadera