fredag 15 juli 2011

Första pizzan


I förmiddags var vi hemma och tog det lugnt. Det har regnat ganska mycket idag också, men faktiskt kan regn vara både roligt och fint. Jag gjorde ett vackert konstverk på balkongen med hjälp av regnet och mina fötter.

I eftermiddags åkte vi ut en sväng till mormor och morfar. Vi hade då tur med vädret så vi kunde vara ute. Det behövde jag… få springa av mig lite!
När jag blev trött tog mormor med mig på promenix och så fick jag sova en liten stund.

Ikväll var det god mat här hemma i stugan. Hemlagad pizza stod det på menyn, och det var ju klart att jag skulle få smaka. Mamma gjorde en specialpizza till mig med form av ett hjärta. På den fanns det skinka, ost, banan och ananas. Det gillade jag!

1 kommentar:

  1. Det är skönt med sommar. Det är roligt med vatten, speciellt att plaska i. Jag satt ute på en stol i går när det regnade. Hade regnbyxor och regnjacka och luva. När jag reste mig kändes det som jag stått i en pöl och plaskat. Hade inte behövt regnkläderna, blev sååå våt ändå, men jag frös inte, det är ju sommar..

    SvaraRadera