lördag 3 december 2011

Kramkalas


Mamma har jobbat och Sebastian är på läger. Det har med andra ord varit lite tomt här hemma. Efter maten gick dessutom mina andra två syskon ut. Då var det bara jag, pappa och katten kvar.
Vi tittade på TV, dansade, läste och jag hällde säkert upp 38 glas jos till pappa (på låtsas).

När mamma kom hem så fick hon vila en stund, sedan åkte vi och handlade mat. Efter detta så hamnade jag åter i bilen. Ca fem majsbågar senare parkerades bilen igen och vi var hemma hos Alvin med familj. Det har kommit ett nytt litet tillskott i deras familj. En jättesöt lillasyster! Tänk att Alvin har blivit storebror!

Jag och Alvin körde bil så det nästan rök från parketten. Vi bråkade lite om vem som skulle ha vilken bil, men vi höll sams också och lekte ihop som bästaste vännerna.
Det märks att jag tycker om Alvin för så fort jag hör hans namn så blir jag helt tossig. Det hände dock en liten "olycka" med Alvins öra idag. Hoppas att det gick bra och att Alvin fortfarande vill leka med mig.

1 kommentar:

  1. Du är bra på att underhålla och hålla igång.
    Inte bara dig själv utan alla runtomkring.
    Fick Alvin "blomkålsöra"? Brottare får det.

    SvaraRadera