fredag 27 april 2012

Sol, macka och "mummis"


Det har varit en härlig dag idag. Mamma har varit ledig och det har varit fint väder. Detta innebär oftast att vi går ut och myser, leker och bara har skoj.
På förmiddagen gick vi till lekplatsen som ligger här på området och var där i ca 2 timmar.
Sedan gick vi hem, jag gick faktiskt hem frivilligt så jag hade nog fått leka av mig. Det vankades fiskpinnar och hemlagat potatismos.
När jag hade sovit klart så gick vi ut igen. Mamma hade gjort smörgås med baconost och så fick jag en "mummis" till. Denna gång tog vi cyklarna och Sebastian följde också med. Vi åkte till en lekplats lite längre bort där vi också var en ganska lång stund. Vi "picknickade", lekte och åkte rutschkana.

1 kommentar:

  1. Du är riktigt stilig i keps.
    Tur att du inte hade den när du åkte rutschkana,
    då hade den flugit av och blivit smutsig.

    SvaraRadera