måndag 4 juni 2012

Gunga i stor gunga


Inget dagis för mig idag heller... mamma är ledig idag och imorgon och på onsdag är det röd dag. Jag ska bara vara på dagis på torsdag med andra ord för på fredag är mamma ledig igen.

Vädret har inte varit så "lysande" men vi gick ut ändå. En gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen. Båda gångerna gick vi till lekplatsen och busade.
Jag fick prova att gunga på stora gungor idag och jag höll i mig duktigt.
På eftermiddagen följde Emma och Alex med och vi hade nick-mick. Då visade sig även solen en kort stund.

Skrapsåret på hakan fick jag i helgen... jag råkade trassla in fötterna i cykelpedalerna och gjorde en störtdykning med ansiktet före i en utav leksaksbackarna. Tur att tänderna klarade sig!

1 kommentar:

  1. Du ser inte ledsen ut för att du har slagit dig. Tur att det läker sig fort och roligt har du, ser jag.

    SvaraRadera