lördag 16 juni 2012

Kalas i Falkenberg


Imorgon fyller morbror år. Så efter att vi lämnat av syskonen på läger åkte jag, mamma och pappa dit på kalas.
Det blev plötsligt väldigt varmt och soligt. Vi lekte ute på deras stora, fina terrass. Moster tog ut en back full med bilar som höll mig sysselsatt en lång stund. Även morbror och pappa tyckte att bilarna var spännande.
Jag fick en flis i mitt finger som morbror fick operera bort. Vi var duktiga båda två... morbror fick ut flisen och jag satt stilla hela tiden.

Jag hälsade på de söta kaninerna också och sedan åt vi mat. Hamburgare och pommes.
Innan vi åkte hem lekte jag med Philip en lång stund. Vi hoppade studsmatta. Ibland hoppade jag JÄTTEHÖGT... fast det var med Philips hjälp.

Tur att det finns så många vindkraftverk på vägen hem. De är spännande att titta på och då håller jag mig vaken. Dessvärre så var jag väldigt övertrött när vi kom hem vid 21-tiden. Jag snurrade runt en lång stund i sängen efter tandborstning och välling. Ganska exakt 22.00 somnade jag gott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar