lördag 30 juni 2012

Massa djur


Jag vaknade 5.45 och sedan ville jag inte sova mer... SUCK tyckte både mamma och pappa.
Vi skulle på utflykt idag och vi åkte härifrån vid 9-tiden. Jag sov i ca 20 minuter i bilen.
Vid 10-tiden var vi framme på Borås djurpark och äventyret kunde börja.
Det var många som var med... farfar, Eva, farbror Krille, Ramona, Vincent, Haley, Tiger, Mi, Alex, Emma, pappa, mamma och lilla jag.

Vi såg massor med djur... Elefanter, lejon, tigrar, sjölejon, giraffer, leopder, geparder, antiloper, vargar, apor, björnar, fåglar mm, mm, mm... Det var häftigt, fast lekplatserna var nog ändå bäst.

Vädret var på vår sida och det var soligt och varmt nästan hela tiden. Vi åt medhavd mat och så fick vi även glass.
Vi åkte hem när parken stängde vid 17-tiden. Jag var sååå trött och somnade innan bilen lämnat parkeringen.

När vi kom hem fick jag duscha med pappa undertiden som mamma gjorde mat och sedan fick Emma natta en mycket trött liten Mio.

KLICKA HÄR FÖR MER BILDER

1 kommentar:

  1. Det var många fina bilder på många djur och andra varelser.

    SvaraRadera