söndag 10 juni 2012

Mysig och lång promenad


Idag har det regnat i stort sett hela dagen. Men mormor hade lagat supergod middag och vi ville träffa dem, så vi åkte ut ändå.

Efter maten sov jag en stund, sedan fikade vi och strax därpå blev det en promenad. Vi gick en runda som först var en enda lång uppförsbacke och sedan en enda lång nerförsbacke. Vi såg massa, fina blommor, gick i skogen och såg sniglar, en gräsklippare som jagade mig, traktorer som jobbade på fälten och en parkerad båt. Hela tiden fanns det något som var spännande.
Alla var imponerade över att jag gick hela, långa vägen själv. Jag ville inte bli buren en enda gång!
Jag hade t.o.m. energi när vi kom hem igen. Inte illa!
Det var en mysig promenad och när vi gick så var det faktiskt uppehåll i regnandet.

1 kommentar:

  1. Oj vad du springer fort, nästan så pappa inte hinner med dig.

    SvaraRadera