lördag 11 augusti 2012

Marknad, övernattning och grillkväll


Igår var det en lång dag. Vi åkte först på marknad i Sjönevad där det fanns massa roligt att handla och titta på. Vi var där i flera timmar innan vi åkte till mormor och morfar.
Föräldrarna åkte hem själva och lämnade mig och syskonen kvar. Jag brydde mig inte det minsta när de åkte utan tjoade glatt "hej då" från sandlådan där jag hade fullt upp.
Jag var ute och busade hela eftermiddagen och kvällen och efter en dusch somnade jag gott. Sov från 20.45 till 8.45 då mormor väckte mig.

Föräldrarna kom ut till oss lite efter middag. Vi var hos mormor och morfar till efter fikat då vi åkte hem till morbror med familj. Vi grillade och åt blåbärspaj med glass. Jag och Alex fick med oss massor med kläder hem som vi ska använda flitigt. Tack mormor och morfar för övernattning, god mat och massa skoj och tack morbror och Pernilla för alla kläder och den goda maten som serverades även där.




1 kommentar:

  1. Många fina bilder igen och härliga upplevelser.

    SvaraRadera