söndag 4 november 2012

Kalas hos Hailey

Det har fortfarande inte kommit något syskon. Snart är mamma alldeles överbakt!
Jag kom 3 dagar tidigare än beräknat och hade denna bebisen gjort likadant så hade jag varit storebror nu.

Idag har vi varit på kalas hos Hailey. Vincent hade många roliga saker som jag fick leka med.
Vi åt smörgåstårta, tårta och kakor och hade hur mysigt som helst.

Resterande tid har vi varit hemma. Jag är snorig och lite hostig. Det har blivit mycket tittade på "Lotta på Bråkmakargatan". Det är min nya favorit!!
Resten av familjen är fruktansvärt trötta på Lotta nu. Ikväll satte pappa på "Trolltider" och det verkar som att det kanske kan fungera. Om inte annat så behöver nog familjen lite variation.

1 kommentar:

  1. Härliga godsaker är framdukade, mums.
    Roligt med kalas!

    SvaraRadera