torsdag 27 december 2012

Shopping


Ikväll har jag varit träningsinstruktör för Pontus. Han sparkar och viftar som en tok i gymmet. Det är bra att göra slut på lite energi.
Jag har dansat och sjungit till min CD-spelare som jag fick i julkapp.
Bodyn som Pontus har på sig fick han av Emma i julklapp.

Innan idag var vi shoppingrunda hela familjen. Jag och Pontus åkte vagn och de andra fick gå.
Det blev lite kläder till mig, något fint som jag ska ha vid stundande högtider och stora dagar.
Pontus fick 3 bodies och finkläder han också. När han föddes fick han en slant och den skulle han använda till att köpa något som han behövde. Sedan fick han en likadan overall som han redan hade, och för den blev det finkläder istället.

Nu längtar såklart mamma tills hon får ta detta på oss. Ja, man får stå ut med mycket när man är barn... men förhoppningsvis så blir vi fina.



Pontus outfit

Min outfit

1 kommentar:

  1. Det var granna kläder. Det är kanske behov av en livrem också, eller sitter dessa byxor på plats när du hoppar och skuttar?

    SvaraRadera