fredag 4 januari 2013

Gustav på besök

I förmiddags kom pappa och hämtade mig och Alex efter vår övernattning hos mormor och morfar.
När vi kom hem så var jag trött och lite grinig, men efter Pytt-i-panna och lite middagsvila blev jag på bättre humör.
När det sedan plingade på dörren och Gustav med familj kom och hälsade på så blev jag jätteglad.
Gustav tyckte om mina bilar, men jag blev lite arg när han ville ha dem för sig själv och tog tillbaks dem. Då blev Gustav ledsen... och så höll det på.
Men stundtals så kunde vi leka ihop också.

De stannade och fikade och jag ville tvunget sitta jämte Gustav, på hans stol. Så där satt vi och drack vår saft.

Gustavs mamma hade gjort massa fina grejer till oss... stickat, virkat, sytt och målat.
Mamma ska lägga ut bilder inom kort. Helt fantastiskt fina grejer! Tack så jättemycket både från mig och Pontus.

1 kommentar: