söndag 27 juni 2010

I Läjet

En varm dag har det varit idag. Jag uppskattar det inte så mycket eftersom jag är ganska varm av mig som jag är. Långbyxor, strumpor och mössa gillar jag inte alls, fast en cool keps går bra.

Idag blev det utflykt med familjen till Läjet. Vi hälsade på hos Roland och Gunbritt som bjöd på fika. Träffade även pappas båda morbröder, Conny och Urban och Urbans fru Anette. Hoppas att de kan komma på mitt dop.

På vägen hem stannade bilen vid affären och det skulle handlas mat och grejer. Jag var ganska ledsen ett tag för det blev så varmt och så var jag trött.
När vi kom hem fick jag ytterligare lite mat, sedan blev jag lagd i min sköna, svala säng. Nu är jag en glad skit igen.

Ikväll ska jag gosa extra mycket med mina syskon. De ska vara borta i flera veckor och jag kommer att sakna dem massor!

Några fler bilder

1 kommentar:

  1. aa du får verkligen gosa med oss KOMMER SAKNA DIG JÄTTE MYCKET PAPPA OCH DIN MAMMA MED

    SvaraRadera