måndag 28 juni 2010

Solen gassar

Idag har det varit varmt igen. Mamma försöker se till att det är svalt och skönt i sovrummet i alla fall, men det är inte lätt när solen gassar utanför. Har bara ett tunt lakan på mig när jag sover, annars blir jag så svettig. Det är även skönt att få sitta på balkongen och svalka sig och titta på den blåa himmelen.

Syskonen åkte efter middag och jag försökte säga ”hej då” så mycket jag kunde.
Längtar redan tills de är hemma igen.

När pappa kom hem åkte vi en sväng med bilen och sedan blev det en promenad på stan. Därefter hälsade vi på hos farfar, Eva och farbror Krille.

Nu ska jag sova några timmar innan det är dags att vakna igen. Föräldrarna har äntligen fått upp min mobil med planeter och grejer på, så nu har jag något fint att titta på när jag vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar