söndag 20 juni 2010

Ompysslad

Mina syskon har åkt på läger, så nu är det jag som är herren i huset. De kommer inte hem innan på onsdag så det kommer att bli tomt några dagar. Saknar dem redan.

Idag har jag slappat och haft det bra hela dagen. Blev ordentligt ompysslad med bad, rena sängkläder och annat. Efter ett ordentligt mål mat så somnade jag som en stock.
Nu har jag inte fått mina Minifomdroppar på över ett dygn och än så länge fungerar det bra.

Ikväll när jag vaknade upp så var vi helt plötsligt hos Eva. Hennes väninna Miriam var där och jag gillade henne jättemycket. Mamma gillar henne också.

Klicka här för mer bilder

1 kommentar:

  1. Du är en fin liten kille, som ska växa en hel del. Vi får väl ta del av hur lång du är och vad du väger nästa gång du skriver.
    KRAM
    MORMOR

    SvaraRadera