måndag 21 juni 2010

Vuxit ännu mer

Idag har mamma och jag njutit på balkongen. Även farmor kom och gjorde oss sällskap en stund. Jag vilade lite inne och lite ute, men sovit någon längre stund, det har jag inte haft tid med.

När pappa kom hem var jag mitt uppe i en smarrig måltid. Jag åt så länge så vi kom några minuter för sent till BVC. Men Brita (den snälla tanten) hade full förståelse för detta.
Jag såg hur spända de var på att få se hur mycket jag hade vuxit denna gång.
På två veckor hade jag ökat 515 g och min nuvarande vikt är 5565 g. Även på längden hade det hänt grejer… 2 cm till så nu är jag 59 cm lång.

Direkt efter BVC åkte vi ner till Eva. Farfar skulle komma hem idag och jag har saknat honom en hel del.
De vuxna människorna åt mat och jag fick titta på, men jag fick i alla fall vara med tills jag somnade i Evas knä.

Mer bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar