onsdag 23 juni 2010

Shoppat

Nu är mina syskon hemma efter lägret. De var trötta och så luktade de lite konstigt innan de fick duschat.

Jag är också trött efter en dag på stan med mamma. Eva var också med en stund och jag fick mig några goa pussar.
Jag har handlat presenter till mig själv idag. Ett par fina hängsleshorts som jag ska ha på mitt dopkalas (om jag inte hunnit växa ur dem), ett par sandaler och en turkos body. Tack så mycket Ingegerd, Evert och Sonia.

Mamma köpte även en Bamse-dress och en keps. Kepsen var lite stor, men jag ska nog snart växa i den.

Mer bilder

3 kommentarer:

  1. Fina kläder , du har en mycket god smak.

    Vi måste busa med dina syskon innan dom åker bort.

    Älskar Dig Puss Puss Puss Pappa

    SvaraRadera
  2. jag visste väl att eva var med så mysigt älskar dig (du måste busa mycke´t sen när jag har åkt bort lova det:)

    SvaraRadera
  3. (du måste busa mycket sen när jag har åkt bort lova det)

    SvaraRadera