tisdag 6 juli 2010

Duschat

Idag har jag gjort en sak för allra första gången igen. Jag har nämligen duschat. Först en stund med mamma och sedan en stund med pappa. Det var lite läskigt i början, men så är det väl med alla nya grejer innan man vet vad det är. Efter en stund kunde jag slappna av och njuta och då kunde jag även duscha med ett leende.

Innan detta var vi och hälsade på hos Monica, Henrik och deras två tigrar. Tigrarna var jätterädda för mig och höll sig på avstånd.
Jag försökte även prata med ”Skrutt” som finns i Monicas mage, men jag fick inget svar.

Mamma och pappa gick på stan en stund och då passade jag på att ta mig min eftermiddagslur.

Mer bilder

2 kommentarer:

  1. Du är redan en stor livsnjutare.
    K

    SvaraRadera
  2. så gött lilla killen älskar dig puss och kram din syrra

    SvaraRadera