måndag 5 juli 2010

En dag på stan

Jag började dagen med att ge mamma och pappa en stor överraskning. Det tog en stund att bli ren, men efter både dusch och bad så var föräldrarna nöjda.
Efter detta så var jag hungrig som en varg och sedan var jag så trött så att jag sov i flera timmar.

På eftermiddagen åkte vi ner till stan. Mamma blev lite korthårigare men det är fortfarande så långt så att jag kan dra i det.
Jag fick vara med och fika på Blå Dörren och alla som gick förbi log när de såg mig. Gamla och unga… det spelade ingen roll.
Pappa blev väl trött i benen för sedan ville han inte gå omkring något mer. Tur att Eva ville följa med och köra vagnen. Jag, hon och mamma gick på stan en lång stund.

Kvällen tillbringade vi hos Eva och Dennis och det kom ljuvliga dofter från deras grill.

Mer bilder

1 kommentar:

  1. Så bra att du hittar på något varje dag!
    Annars hade du inte mycket att skriva om. Kul med Farfar o bunus Farmor, ser på bilderna att de tycker om dig. Det gör din mamma också, vilket inte går att ta miste på.
    B

    SvaraRadera