torsdag 29 juli 2010

Soldans

Får passa på att skriva lite dagbok nu innan det är dags att dansa soldansen. Imorgon är det en stor dag för mig. Jag ska döpas och tanken var att vi skulle vara ute så det får gärna vara vackert väder. Men regnar det så har mormor, morfar, mamma, pappa och syskonen härjat hela dagen med partytält och annat. Är säker på att det kommer att bli en minnesvärd dag oavsett regn eller sol.

Eftersom jag inte skött magen på ca en vecka så är föräldrarna lite oroliga att det ska komma olägligt imorgon när jag har på mig den vita, fina klänningen. Till deras stora glädje kom det i alla fall lite ikväll. Kommer det så kommer det… det är liksom inget jag kan styra över. Som prästen sa... "man får se det som en gåva i sådana fall".

1 kommentar:

  1. Spännande och sövande och smattrande ljud på taket idag. Vad kan det bli i morgon??

    SvaraRadera