söndag 4 juli 2010

Storhandlat

Nu har föräldrarna fullt sjå med att planera mitt dop. Det ska bli spännande och roligt för det kommer tydligen mååånga som vill träffa mig. Närmare 60 personer med bebisar och barn inräknat.

Idag blev jag medtagen till ett stort varuhus som heter Gekås. Eva var också med och det var såklart extra roligt.
Eftersom det mest var för min skull som vi åkte dit uppförde jag mig hela tiden och var jätteduktig. Nästan allt till dopet är fixat.
Jag fick lite kläder också och mina syskon kommer få lite grejer när de kommer hem så att det inte blir orättvist.

När det var färdighandlat var det dags för de vuxna att äta mat igen. Pappa ville att jag skulle smaka på hans konstiga mat, han har inte förstått att jag bara vill ha mjölk.

På vägen hem stannade vi hos mormor och morfar och lämnade av alla dopgrejer. Jag fick min första titt inne i morfars museum. Så mycket konstiga grejer det fanns att titta på där.
Sedan var det dags för de vuxna att fika. När de var klara fick jag mat jag också och efter det så åkte vi hem. Nu är jag trött! Det är jobbigt att shoppa!

Mer bilder

3 kommentarer:

  1. Jag har också shoppat på Gekås idag.
    Synd att jag inte träffade dig där Mio <3
    Kramisar från Lotta

    SvaraRadera
  2. Hoppas att vi träffas på dopet istället :)

    SvaraRadera
  3. jag älskar dig mio ha det så bra med dina toppen föräldrar puss och kram din syrra

    SvaraRadera