tisdag 17 augusti 2010

Ett par fötter

Idag har vi haft slappardag igen. Farmor kom hit och hälsade på en stund på förmiddagen.

Nu börjar det bli tråkigt att ligga på rygg, jag vill sitta upp och se vad som händer omkring mig, men kroppen vill inte riktigt det samma. Mamma placerade mig i amningskudden en stund så att jag fick stöd runt kroppen och där satt jag riktigt bra. Pappa ställde om babysittern så att det inte är så mycket bakåtlutning i den. Jag var nöjd även i den.

Har även upptäckt att jag har ett par fötter som är roliga att inspektera. Och om jag håller om någons axlar och lutar mig lite så står jag upp själv!!
Det är mycket som är på gång nu och jag kan lite av mycket. Jag undersöker och kommer på något nytt hela tiden. Nu väntar jag som sagt bara på att kroppen ska hänga med, att skelettet ska bli starkare och balansen bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar