måndag 6 september 2010

4 månader

Idag är jag 4 månader. Jag har hunnit vara med om en hel del och lärt mig mycket också. Nu sitter jag bra om jag har något att luta mig mot.

Mamma har tyckt att jag har varit gnällig idag, men det är inte lätt att vara liten och ha ont i magen. Jag har även haft svårt att vila så jag har varit både trött och haft ont på samma gång.
Jag som annars brukar fylla en blöja si så där var 8:e dag har idag lyckats med att överraska mamma med 3 stycken. Antar att pappa har varit och rört i grytorna igen.

Dagens roliga händelser var en promenad i det fina vädret och en stunds plaskande i badkaret. Idag lyckades jag skvätta vatten ända upp i taket!!

Nu vet jag var mamma skulle göra med fotona som hon tog på mig i dopklänningen. Hon gjorde tackkort till mina gäster och idag skickade hon iväg det sista.
(Klicka nedan för större bilder)

1 kommentar:

  1. Kan det vara plommonen i söndags? Resultatet idag.
    Kanske den nya provsmakningen av purén?
    Det där med sitta själv ska du vänta med. Din rygg måste hinna bli riktigt stark innan du gör det.
    Å andra sidan så tränar du musklerna varje dag, så när kroppen är beredd är musklerna på plats och då kommer det att bli fart på dig.
    puss

    SvaraRadera