söndag 5 september 2010

Fint väder

Idag blev det en tripp till mormor och morfar. Solen värmde och vi passade på att vara ute i det fina vädret.
Visade även hur duktig jag är när jag ligger på mage och tränar. Nu dröjer det nog inte länge innan jag vänder om till rygg.

Eftersom jag sprallar och har mig HELA tiden så fick mamma för sig att tillverka ett extra spjälskydd. Hon hittade en gammal skumgummidyna och ett lakan som hon klippte och grejade med. Jag visste inte att mamma kunde sy, och det visste egentligen inte hon heller. Det måste ha varit mormors symaskin som var så bra.
Skyddet blev perfekt och nu håller hon på att sy på dekorationer så att det ska bli kul för mig att titta på också.

1 kommentar:

  1. Tänk vad mycket man kan om man bara provar på och inte ger sig. Du har en duktig mamma.
    Du är duktig själv också, titta så fint du håller huvudet.
    KRAM
    mm

    SvaraRadera