torsdag 16 september 2010

Gåstol

Torsdag, en utav de bästa dagarna i veckan för då kommer mormor hit och passar mig och så även idag. Vi löste korsord ihop fast jag var inte till så mycket hjälp tror jag.
När mamma kom hem stank hon häst och fick snällt gå upp och duscha innan jag fick mat.
Sedan blev jag inpackad i bilen och tre generationer åkte till Gekås. Jag, mamma och mormor alltså.

Vi handlade vinterjackor till mina syskon, byxor till pappa och kläder till mig i storlek 74-86. Det fanns en avdelning som jag gillade skarpt. Massa roliga leksaker med fina färger. Jag var helt till mig i vagnen, sprattlade, skrattade och tjöt. Jag har hittat massa saker som jag önskar mig i julklapp.
Det blev några roliga grejer idag också… en grej som ser ut som en blomma med spegel under som kan hänga i gymmet eller någon annanstans, en hård nallebjörn som låter roligt när den vippar av och an. Man kan slå hur mycket som helst på den och den kan inte välta. Haklappar och några skedar. Det roligaste var en gåstol. Jag fick provsitta/stå i den och var helt överförtjust. Dock måste nog balansen bli lite bättre för jag tippade framåt. Kan ha varit att leksakerna på den såg så himla goda ut också. De skulle in i munnen som allt annat.

GREJER JAG SHOPPAT

2 kommentarer:

  1. Förmodar att du inte når golvet ännu.
    Kul ändå att bara få provsitta någon sekund.

    SvaraRadera
  2. Va roligt Mamma får lägga dit en lite kudde som du kan luta dig emot så länge :) Riktigt härlig bild.

    SvaraRadera