onsdag 29 september 2010

Min första roliga post

Just nu är jag en krävande liten krabat. Händer det grejer så är jag glad. Ibland kan jag ligga och leka själv men helst vill jag att någon är med. Åka bil, bada, vara ute och gå, besök… allt är roligt. Händer det inget på en stund så blir jag gnällig. Nu när jag hamnar på mage stup i kvarten och inte kommer tillbaks är det ännu värre. Detta resulterar i att mamma är helt slut på kvällarna.

Idag fick jag min första roliga post. Jag gick med i Libero-klubben när jag var nyfödd och har samlat poäng ett tag. Nu hade jag så många poäng så att jag fick en landslags-body och en Kråke-bok. Den handlade om djuren på en bondgård. Bodyn passade jättebra och syskonen försökte att få mig att sparka boll med en gång.

Jag, Emma, Basti och mamma tog en promenad i eftermiddags. Jag fick sitta i bärselen hela vägen till affären och under vistelsen inne i affären. Sedan var mamma väldigt trött i axlarna och jag fick åka i vagnen hem.

Dagen slutade med ett bad. Alex tittade på och blev blöt. Han busade med mig och med mina badankor.

MER BILDER

1 kommentar: