lördag 4 september 2010

Smaka, leka, bada

Idag har vi haft en mysig dag hemma. Jag har haft på mig slapparkläder och bara varit.
Det hände något jättespännande på förmiddagen. Jag fick nämligen smaka på riktig mat för första gången. Äpple- och bananpuré stod på menyn och samtidigt som det var skumt så smakade det gott för jag ville smaka mer. Men det är bara smaka som gäller, för än så länge är mammas tutte bäst.

Monica, Henke och Gustav kom och hälsade på vid middagstid. Jag ville klappa Gustav på kinden men höll på att få tag på hans öra istället. Den där koordinationen säger jag bara…

Eftermiddagen busade jag med både mamma och pappa och sedan blev det bad. Första gången som pappa badade med mig och jag försökte plaska extra mycket. Vi badade länge innan jag tröttnade.

KLICKA HÄR FÖR MER BILDER

2 kommentarer:

  1. Tobbe i badet försöker bli ren,
    med sin son som en sol sken.
    Armarna plaskar, fötterna sprattlar, OJ vad kul,
    Sånt här kan man göra fast det inte är jul!

    SvaraRadera
  2. Och nu har mormor varit i farten igen höhö

    SvaraRadera