fredag 22 oktober 2010

Läskig

Pappa har varit ledig idag. Mamma tog hand om mig 2 timmar mellan 5 och 7 sedan fick pappa ta över så att mamma fick sova en stund. När jag blev trött och hungrig hamnade jag hos mamma igen och sedan snarkade vi ikapp en lång stund.

Vid lunchtid åkte vi en tur med bilen. Jag fick massa, fina kläder av Eva när vi var där en snabbis.
Efter det fixade vi kostymer till mina syskon som skulle på disko. Jag fick inte följa med trots att jag klädde ut mig och försökte se läskig ut. Jaja, min tid kommer väl den också.

3 kommentarer:

  1. OJ OJ vad du skräms. Är detta lilla Mio som har fått 2 horn i pannan. Vem kan du ha fått ärva det av???

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Kan det komma ifrån mormor? Hoppa över en generation är rätt vanligt ibland.

    SvaraRadera