torsdag 21 oktober 2010

Kravlar

Idag fick jag se något konstigt för första gången. Stora, vita saker ramlade ner från himlen. När mamma kom hem från ridningen så fräste hon något om snö, så jag antar att det är så det kallas.
Jag och mormor var inne och myste i värmen. Jag passade på att sova en lång stund när mamma ändå inte var hemma, sedan har jag varit vaken nästan hela dagen.

I eftermiddags krånglade mamma ut mig och vagn, för nu står nämligen vagnen inne i lägenheten. Jag vill inte dela den med gårdens katter och riskera att den får agera kattlåda.
Mamma skulle till vårdcentralen och jag fick följa med. Det hände inte så mycket roligt där mer än att jag än en gång fick beröm för mina vackra, blå ögon och mitt underbara smile.

Ikväll lekte jag med Emma igen. Hon var häst och jag var Mio som satt på hästen.
Har även dansat i takt med musik och övat på att krypa och sitta. Än så länge kryper jag inte… jag kravlar, men kan förflytta sig så också har jag kommit på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar