måndag 11 oktober 2010

Somnat här och där

Dagen har varit bra. Jag kunde somna om efter mitt morgonmål och sedan var pappa hemma till min stora glädje. Han jobbade i lördags och fick vara ledig idag.
Vi slappade en stund på morgonen innan det var dags att gå upp.

Efter frukost kom mormor hit. Jag tror att hon glömde sin väska här med flit för hon vet hur gärna jag vill träffa henne. Det kanske var ömsesidigt.

På eftermiddagen åkte vi ner till stan. Först hälsade vi hos Eva som äntligen har kommit hem. Där blev jag så trött så att jag somnade i pappas knä, men jag kämpade emot väldigt länge. Han lade ner mig så att jag fick sova en kort stund i farfars säng. Den var härlig!

Vi gick på stan en sväng och efter ett besök på Hajen hälsade vi på inne på kontoret på pappas jobb. Det fanns en snäll dam som jobbade där. Hon hette också Eva. Det kanske är något visst med det namnet.

1 kommentar:

  1. Du äter, sover och växer. Precis som man ska göra. Skönt att du har lätt för att somna.

    SvaraRadera