torsdag 18 november 2010

Krypa, leka, prata

Idag har det varit full rulle. Inte nog med att mormor har varit här och passat mig, jag har gjort andra grejer också. Efter att jag sovit middag var jag pigg och utvilad och härjade för fullt.
Gymmet lever farligt nu och jag sparkar, drar och har mig. Jag leker med både händer och fötter på samma gång och är knappt still en sekund.

När jag låg och tränade som bäst kom jag på ett nytt ljud. Mamma tycker att det låter som att jag försöker säga mamma och pappa tycker att det låter som att jag försöker säga pappa.
Sedan övade jag på att krypa också. Bättre och bättre dag för dag!

2 kommentarer:

  1. Det är bra att du tränar på lite av varje.
    Du sa pama tyckte jag. En bra förkortning, då kommer både mamma och pappa springades nästa gång de hör det!!

    SvaraRadera
  2. :) mormor är så rolig! <3

    SvaraRadera