onsdag 17 november 2010

Mer promenad

Idag har jag varit piggelin. Vaknade tidigt och ville inte somna om. Slumrade bara en stund innan det var dags för middag.
Aptiten har varit lite dålig idag, men magen kanske är full. Det har blivit en hel del ätande sista tiden nämligen.

Efter middagen var jag trött, men mamma tog med mig ut på en promenad. Idag blev det 5,1 km och Monica och Gustav var med idag också.
Vi gick till pappas jobb. Jag har ju varit med mamma på hennes jobb och nu ville jag hälsa på hos pappa också. Mammas arbetsplats var betydligt större än pappas. Pappa höll till i en liten hytt medan mammas arbete är lika stort som massor av fotbollsplaner. Hans jobbarkompisar var i alla fall snälla och jag tror att de tyckte att jag var söt.

Promenaden var kall tyckte mamma som frös om sina kinder. Jag var varm och hade det mysigt däremot. Jag sov sista delen av promenaden.

Ikväll duschade jag och mamma för att öva lite inför simhallen. Jag tycker bättre om att bada!
Sedan ville jag leka en stund och passade på att kolla om tårna blivit rena… det hade dem.

1 kommentar:

  1. Du är ju en riktigt liten söt akrobat. Vem kan du ha fått de generna av.

    SvaraRadera